TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ
TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ

Naše kave so ekskluzivno na voljo za naročanje preko Nespresso kluba na naslednji način:

  • Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
  • Preko spletne strani: www.nespresso.si
  • V Nespresso Butiku.

Obiščite stran za registracijo, da bi ustvarili prvo online naročilo, in obiščite stran z lokacijami trgovin, da bi se seznanili z naslovom butika v Sloveniji.

V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 0800 253 253  ali +381 11 44 ​​​​12 965.

Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One.

Če naprava potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:

- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.

- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.

Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.

Najprej notri namestite mešalo in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Možni načini plačila so:

  • Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
  • Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila. 

in:

  • Plačilo po predračunu: za pravne osebe

 

Informacije o izdelkih
Informacije o izdelkih

Obstaja 28 stalnih vrst Nespresso kave, le-te pa so razvrščene v šest kategorij:

  • 5 Intenso Espresso Grand Cruja za krajše skodelice (25 ali 40 ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami in 4.40 € za  Kazaar ali Dharkan.
  • 4 Espresso Grand Cru (40ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Lungo Grand Cru za podaljšano kavo (110 ml): 4.40 €  za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 5 Master Origin Grand Cru: 4.60 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Decaffeinato Grand Cru (3 Espresso & 1 Lungo): 4.40 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 3 Variations Grand Cruja z okusi (40 ml): 5.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.

Naše kapsule so hermetično zaprte za optimalno zaščito arome kave. Na vsakem pakiranju sta navedena dva datuma: datum proizvodnje in datum poteka roka. Zagotavljamo svežino do 12 mesecev od datuma proizvodnje.

Količina kofeina v kapsuli je odvisna od vrste zelene kave, ki se uporablja v recepturi. Robusta povprečno vsebuje 2.4 %, Arabica pa približno 1.3 % kofeina. Kapsule brez kofeina vsebujejo manj kot 0.1 % kofeina. Klasične Nespresso kapsule vsebujejo približno 5 g mlete kave, Lungo kapsule pa vsebujejo približno 6 g mlete kave.

Primer: čista Arabica v klasični Nespresso kapsuli (5 g) vsebuje 5 g x 1.3 % = 0.065 g = 65 miligramov (mg) kofeina.

Spodaj so navedeni primeri ali povprečna vsebnost kofeina po vrstah priprave kave (vrednosti so zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Skodelica filter kave: 75 mg
  • Skodelica instant kave: 100 mg
  • Skodelica čaja: 50 mg
  • Standardna cola pijača: do 40 mg
  • Standardna energijska pijača: 80 mg
  • Črna čokolada: do 50 mg
  • Mlečna čokolada: 25 mg.

 

 

Online podpora
Online podpora

Če želite spremeniti geslo, morate storiti naslednje:

  1. Kliknite "Prijava" na domači strani v zgornjem desnem kotu zaslona in nato kliknite "Ste pozabili geslo?".
  2. Vnesite e-poštni naslov, ki ga običajno uporabljate pri ustvarjanju naročila.
  3. Na e-poštni naslov, ki ste ga pustili, boste prejeli sporočilo s povezavo, na katero morate klikniti, nato pa vam bo poslano novo geslo.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kliknite na "Registrirajte se" v zgornjem desnem kotu naše spletne strani in vpišite svoje osebne podatke.

Ali ste že član?

V primeru, da je odgovor da, enostavno vpišite svojo člansko številko in poštno številko v zadnjih dveh poljih in kliknite na "Nadaljujte".

V primeru, da je odgovor ne, si enostavno izberite "Ne, še vedno nimam članske številke v Nespresso klubu" in kliknite na "Nadaljujte"

Vpišite naslove za dobavo in račun, na katerega si želite naročiti in se odločite, ali želite, da Vas obveščamo o naših novih izdelkih in ponudbah. Kliknite na "Nadaljujte".

Registrirajte svojo napravo tako, da boste izbrali model, ki ga imate, in vpisali serijsko številko, datum in kraj nakupa. Kliknite na "Preskoči registracijo moje naprave" na drugi kartici v primeru, da boste to drugič storili.

Za spremembo Vašega naslova elektronske pošte storite naslednje:

  1. Vpišite svoje podatke za prijavo (naslov elektronske pošte in geslo) v "Prijavi se v svoj račun" na začetni strani v zgornjem desnem kotu zaslona.
  2. Kliknite na "Osebni podatki" zatem pa na "Spremenite naslov elektronske pošte".

Možni načini  plačila so:

  • Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
  • Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila.

in:

  • Plačilo po predračunu: za pravne osebe

Ko je nalog oddan ne moramo jamčiti sprememb ali preklica naročila. Naši distribucijski centri pakete odpošljejo kakor hitro je mogoče, da se zagotovi Vaša dostava v dveh delovnih dneh, kot Vam garatiramo.
Prosimo, kontaktirajte nas takoj, ko lahko na brezplačno telefonsko številko 080 16 70, da v primeru kakršne koli spremembe Vašega naročila.

Pomoč v zvezi z napravo
Pomoč v zvezi z napravo

Najprej notri namestite metlica in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.

V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 0800 253 253  ali +381 11 44 ​​​​12 965.

Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One.

Če naprava potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:

- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.

- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.

Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.

Set za odstranjevanje vodnega kamna lahko naročite na naši brezplačni telefonski številki 0800 253 253  ali preko naročila na spletni strani (v kategoriji Dodatna oprema – Vzdrževanje) ter v Nespresso butikih.

En komplet vsebuje dva odmerka sredstva za odstranjevanje vodnega kamna in navodila.