TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ
TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ

Naše kave so ekskluzivno na voljo za naročanje preko Nespresso Kluba na naslednji način:

  • Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
  • Preko spletne strani: www.nespresso.si
  • V Nespresso Butiku.

Obiščite stran za registracijo, da bi ustvarili prvo online naročilo, in obiščite stran z lokacijami trgovin, da bi se seznanili z naslovom butika v Sloveniji.

Obstaja 25 stalnih vrst Nespresso kave, le-te pa so razvrščene v šest kategorij:

  • 5 Intenso Espresso Grand Cruja za krajše skodelice (25 ali 40 ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami in 4.40 € za  Kazaar ali Dharkan.
  • 4 Espresso Grand Cru (40ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Lungo Grand Cru za podaljšano kavo (110 ml): 4.40 €  za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 5 Master Origin Grand Cru: 4.60 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Decaffeinato Grand Cru (3 Espresso & 1 Lungo): 4.40 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 3 Variations Grand Cruja z okusi (40 ml): 5.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.

Najprej notri namestite mešalo in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso Cluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Obstajajo dva načini plačila:

  • Z gotovino: za naročila po telefonu ali preko spleta.
  • S kreditnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro, Activa): za naročila preko spleta.  

in:

  • Plačilo po fakturi (za pravno osebo)

 

Informacije o izdelkih
Informacije o izdelkih

Obstaja 25 stalnih vrst Nespresso kave, le-te pa so razvrščene v šest kategorij:

  • 5 Intenso Espresso Grand Cruja za krajše skodelice (25 ali 40 ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami in 4.40 € za  Kazaar ali Dharkan.
  • 4 Espresso Grand Cru (40ml): 4.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Lungo Grand Cru za podaljšano kavo (110 ml): 4.40 €  za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 5 Master Origin Grand Cru: 4.60 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 4 Decaffeinato Grand Cru (3 Espresso & 1 Lungo): 4.40 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.
  • 3 Variations Grand Cruja z okusi (40 ml): 5.20 € za eno pakiranje z 10 kapsulami.

Naše kapsule so hermetično zaprte za optimalno zaščito arome kave. Na vsakem pakiranju sta navedena dva datuma: datum proizvodnje in datum poteka roka. Zagotavljamo svežino do 12 mesecev od datuma proizvodnje.

Količina kofeina v kapsuli je odvisna od vrste zelene kave, ki se uporablja v recepturi. Robusta povprečno vsebuje 2.4 %, Arabica pa približno 1.3 % kofeina. Kapsule brez kofeina vsebujejo manj kot 0.1 % kofeina. Klasične Nespresso kapsule vsebujejo približno 5 g mlete kave, Lungo kapsule pa vsebujejo približno 6 g mlete kave.

Primer: čista Arabica v klasični Nespresso kapsuli (5 g) vsebuje 5 g x 1.3 % = 0.065 g = 65 miligramov (mg) kofeina.

Spodaj so navedeni primeri ali povprečna vsebnost kofeina po vrstah priprave kave (vrednosti so zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Skodelica filter kave: 75 mg
  • Skodelica instant kave: 100 mg
  • Skodelica čaja: 50 mg
  • Standardna cola pijača: do 40 mg
  • Standardna energijska pijača: 80 mg
  • Črna čokolada: do 50 mg
  • Mlečna čokolada: 25 mg.
Online podpora
Online podpora

Za spremembo gesla storite naslednje:

  1. Kliknite na "Prijavite se" na začetni strani v zgornjem desnem kotu zaslona, potem pa na "Ste pozabili svoje geslo?".
  2. Vpišite svoj naslov elektronske pošte, ki ga običajno uporabljate med ustvarjanjem svojega naročila.
  3. Na e-poštni naslov, ki ste ga zapisali, boste prejeli sporočilo s povezavo, ki jo morate klikniti in nato boste prejeli novo geslo. Prijavite se z novim geslom, nato lahko geslo spremenite v oknu Moj račun.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso Cluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kliknite na "Registrirajte se" v zgornjem desnem kotu naše spletne strani in vpišite svoje osebne podatke.

Ali ste že član?

V primeru, da je odgovor da, enostavno vpišite svojo člansko številko in poštno številko v zadnjih dveh poljih in kliknite na "Nadaljujte".

V primeru, da je odgovor ne, si enostavno izberite "Ne, še vedno nimam članske številke v Nespresso Clubu" in kliknite na "Nadaljujte"

Vpišite naslove za dobavo in račun, na katerega si želite naročiti in se odločite, ali želite, da Vas obveščamo o naših novih izdelkih in ponudbah. Kliknite na "Nadaljujte"

Registrirajte svojo napravo tako, da boste izbrali model, ki ga imate, in vpisali serijsko številko, datum in kraj nakupa. Kliknite na "Preskoči registracijo moje naprave" na drugi kartici v primeru, da boste to drugič storili.

Za spremembo Vašega naslova elektronske pošte storite naslednje:

  1. Vpišite svoje podatke za prijavo (naslov elektronske pošte in geslo) v "Prijavi se v svoj račun" na začetni strani v zgornjem desnem kotu zaslona.
  2. Kliknite na "Osebni podatki" zatem pa na "Spremenite naslov elektronske pošte".

Obstajajo dva načini plačila:

  • Z gotovino: za naročila po telefonu ali preko spleta.
  • S kreditnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro, Activa): za naročila preko spleta.  

in:

  • Plačilo po fakturi (za pravno osebo)

Ko je nalog oddan ne moramo jamčiti sprememb ali preklica naročila. Naši distribucijski centri in ladijska naročila, pakete odpošljejo kakor hitro je mogoče, da se zagotovi Vaša dostava v dveh delovnih dneh, kot Vam garatiramo.
Prosimo, kontaktirajte nas takoj, ko lahko na brezplačno telefonsko številko 080 16 70, da zahteva kakršne koli spremembe za vaše naročilo.

Pomoč v zvezi z napravo
Pomoč v zvezi z napravo

Najprej notri namestite mešalo in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.

V primeru, da potrebujete nujno pomoč v zvezi z Vašo napravo, prosimo Vas, da se obrnete na našo tehnično službo na brezplačno telefonsko številko 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62. Naš tim za pomoč je na voljo vsak delavnik 9-17h. Nudimo reševanje težav za Nespresso naprave: Essenza Mini, Inissia, Lattissima One, z uporabo našega podrobnega poznavanja tehnologije diagnostike težav in pomoči v iskanju najboljše rešitve. V primeru, da je popravilo nujno, lahko storimo naslednje:

- Zagotovimo nadomestno napravo med trajanjem popravila.

- Popolnoma popravimo napravo in preverimo vse njene dele.

Ta storitev je brezplačna med dveletnim garantnim obdobjem. V primeru, da je garantna doba potekla, vas bodo naši strokovnjaki za kavo prijazno obvestili o naših trenutnih nadomestilih.

Komplet za odstranjevanje vodnega kamna lahko kupite v našem Butiku in na brezplačni telefonski številki 080 16 70 ter na naši spletni strani, pod oznako Dodatki – Vzdrževanje.
En paket ima dve tekočini za čiščenje in slikovna navodila.

DRUGO
DRUGO

Nespresso nudi specifične storitve kupcem, ki se želijo pridružiti Nespresso klubu. Kupec, ki se je odločil, da se bo pridružil Nespresso Klubu, se imenuje član kluba. Storitve Nespresso Kluba zajemajo: dobavo kapsul in dodatkov za kavo na želeni naslov v roku dveh delovnih dni; vzdrževalne storitve z brezplačnim prevzemom naprave in brezplačno nadomestno napravo; smernice za najboljše načine degustacije kave; "Limited Edition" Grand Cruja.