Nespresso Aleja butik je odprt za vas. Nakup aparatov je možen samo preko spleta.

Pravna osnova
03.09.2018.

Prodajni pogoji

Pogoji prodaje Nespresso v Sloveniji

 

1. Definicije

 

Pomen izrazov, navedenih v teh pogojih:

»Proizvodi« označuje izdelke, ki jih prodaja Nespresso.

»Nespresso« pomeni po teh pogojih podjetje z imenom: »SF1 Coffee d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana«, ki kot imetnik franšize za Slovenijo, posluje pod blagovno znamko »Nespresso«.

»Storitve« pomeni Storitve, ki jih Nespresso nudi svojim strankam.

2. Splošni pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji: (a) urejajo in določajo vsa razmerja za naročila in nakupe od Nespressa, na kateri koli način. Kar se tiče nakupa preko spleta, obiščite našo stran in preberite dodatna specifična določila, (b) se uporabljajo za vaše sodelovanje kot člana Kluba Nespresso in nudenje Izdelkov in Storitev, (c) so lahko kadar koli spremenjeni s strani Nespressa, s posredovanjem obvestila ali z objavo na spletnih straneh, ki se nanašajo na Slovenijo, v okviru spletne strani www.Nespresso.si.

3. Naročila

3.1. Izdelke in Storitve lahko naročite na naslednje načine:

(a) po telefonu na številko: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.

(b) preko spleta tudi več, še posebej na spletni strani  www.Nespresso.si.

(d) z obiskom našega Nespresso butika, na naslednjem naslovu:

Citypark, nakupovalno središče Ljubljana,
Šmartinska 152g,
1000 Ljubljana

3.2. Najmanjše pakiranje kave, ki se prodaja v trgovini je 10 kapsul.

3.3. Glede naročil kave, ki niso posredovana v maloprodajnih objektih, mora biti vsako naročilo za količino najmanj 50 kapsul in lahko zajema kakršno koli kombinacijo več deset kapsul.

3.4. Vse dobave so odvisne od omejitev razpoložljivosti zalog. Nespresso bo obvestil kupce o vsaki odprodaji zalog čim prej bo to možno.

3.5. Nespresso si v primeru odkritja slabše plačilne sposobnosti potencialnega kupca, pridržuje pravico do popolne ali delne zavrnitve naročila ali pravico zahtevati avansno plačilo vrednosti naročila.

4. Dobava in sprejem (dobave) izven trgovine

4.1. Nespresso se bo trudil po vseh svojih močeh dobaviti izdelke in storitve na naslov, naveden v vašem naročilu, v dveh (2) dneh. Cena standardne dostave znaša 3,50 EUR. Za naročila, večja od 150 kapsul ali 1 aparat ali 1 Aeroccino, je dostava brezplačna.

Zgoraj navedeno velja za dostavo na območju Republike Slovenije. Morebitnih dodatnih stroškov dostave kupcu ni potrebno plačati.

4.2. Če želite, da se dobava Izdelkov ali Storitev opravi na drugačen način od tistega, ki ga predvideva Nespresso, morate takšen zahtevek posredovati Nespressu, v primeru, da je le-ta sprejet, morate kriti vse povezane stroške, ki zaradi tega nastanejo.

4.3. Lastništvo blaga in vsa tveganja, ki jih določajo predpisi, preidejo na vas v trenutku, ko blago prejmete, za prenos tveganj za blago izročeno v trgovini velja, da preide tveganje na vas v trenutku, ko blago plačate in vzamete.

4.4. Kupce obveščamo, da med dostavo in pred podpisom primopredajnega dokumenta pregledujejo paket. Če je paket poškodovan, ga izročite kurirju, ki je opravil dostavo in nas o situaciji takoj obvestite na telefonsko številko 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.

 

5. Odstop od pogodbe, uveljavljanje stvarnih napak, garancija

5.1. Vse pravice in obveznosti nakupa izdelkov so urejene v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter Obligacijskim zakonikom. V kolikor je katero določilo ali pogoj na teh straneh v nasprotju z Zakonom o varstvu potrošnikov ali Obligacijskim zakonikom, velja določilo zakona.

5.2 Katero koli blago, ki vam ne ustreza, imate pravico vrniti v roku 14 dni od dneva prejetja. Menjava je možna samo v primeru, da ste izdelke kupili preko www.nespresso.si

5.3. Nespresso sprejema vrnitev le tistega blaga, ki ni bilo uporabljeno, je v izvirnem stanju in embalaži, skupaj s spremljevalnimi računi. Pod takšnimi pogoji bo Nespresso nadomestil znesek, plačan za vrnjene izdelke, v roku 30 dni od dneva ko prejme vrnjene izdelke. Vse morebitne stroške vračila denarja in stroške pošiljanja, krijete vi.

5.4. Stvarne napake. Nespresso odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

5.4.1. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet.

5.4.2. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

5.4.3. Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

5.4.4. Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe OZ, če ZVPot ne določa drugače.

5.4.5. Pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate, če o napaki obvestite Nespresso v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Natančno morate opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko sporočite osebno, o čemer smo vam dolžni izdati potrdilo, ali pa vas bomo napotili v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

5.4.6. Nespresso ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med Nespressom in vami  rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

5.4.7. Če nas boste pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da:

-    odpravimo napako na blagu ali
-    vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-    blago z napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
-    vrnemo plačani znesek.

5.4.8. V vsakem primeru imate tudi pravico  zahtevati povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Vaše pravice iz predhodnega člena ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko ste nas o stvarni napaki obvestili.

5.4.9. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi glede uveljavljanja stvarnih napak. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

5.5. Nespresso daje za vse naprave garancijo 2 leti, ki jo zagotavljajo njihovi izdelovalci, skladno s posebnimi pogoji, navedenimi v dokumentaciji, ko jo prejmete skupaj z napravami.  Če blago, za katerega je izdana garancija, ne deluje brezhibno, ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Za kakršna koli vprašanja glede delovanja, vzdrževanja in servisiranja svoje Nespresso naprave po prodaji vas prosimo, da se obrnete na Nespresso na naslednje telefonske številke: 0800 080 1670 (brezplačna telefonska linija).

5.6. Če se vrnitev reklamiranega blaga opravi na pravilen način, bo Nespresso zamenjal vrnjeno blago, če se izkaže, da je le-to okvarjeno, ali pa bo povrnil plačano kupnino, v roku največ 45 dni od dneva prejema vrnjenega blaga.

5.7. V primeru vsake reklamacije zaradi stvarne napake ali uveljavljanja katerekoli pravice, pritožbe ali pripombe, smo vam dolžni pisno odgovoriti v roku najkasneje 8 dni od prejetega zahtevka, pritožbe oziroma reklamacije. Vsako reklamacijo ali zahtevek je potrebno nasloviti na naslov gospodarske družbe SF1 Coffee d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana.

 

6. Cene izdelkov in načini plačila

6.1. Nespresso lahko spremeni cene Izdelkov in Storitev tako, da bo potrošnike obvestil na najustreznejši način.

6.2. Vi boste plačali ceno Izdelka in Storitve, ki velja v trenutku ko blago naročite oziroma izjavite, da želite blago kupiti.

6.3. Cene vključujejo DDV, ne pa tudi stroškov prevoza.

6.4. Za naročila, večja od 150 kapsul ali 1 aparat ali 1 Aeroccino, je dostava brezplačna. 

6.5. Plačila

V spletni prodaji lahko plačate:

6.5.1. Po povzetju (naročene artikle plačate ob dostavi dostavni službi, ki vam bo predala pošiljko).

6.5.2. S kreditno kartico Visa, MasterCard, Activa ali Maestro. Kartico mora odobriti banka izdajateljica za spletno (internetno) plačilo.
Ob vnosu podatkov o plačilni kartici se zaupne informacije prek javnega omrežja prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki s protokolom SSL in sistemom PKI kot trenutno najsodobnejšo kriptografsko tehnologijo.

6.5.3. Po predračunu (pravne osebe).

6.6. Vsa plačila bodo izvedena v evrih. Pri plačilu s tujo kreditno kartico, se isti znesek pretvori v lokalno valuto po tečaju združenj kreditnih kartic. Kot rezultat te konverzije obstaja možnost majhne razlike glede na prvotno ceno, ki je navedena na naši spletni strani.

6.7. Plačevanje z odlogom ali obročno ni možno.

6.8. V primeru, da je naslov za dobavo izdelkov drugačen od tistega, ki je naveden na računu, je treba znesek na fakturi plačati pred dobavo.

6.9. Prodajalec bo račun hranil na sedežu podjetja. Kupec ga na izrecno zaprosilo lahko prejme po elektronski pošti.

Vklopi razum, zahtevaj račun.

7. Posebna določila pri spletni prodaji:

7.1. Odstop od pogodbe. Nakup oziroma prodaja po spletu se šteje kot pogodba, sklenjena na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov. V takih primerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega stavka teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije sam stroške vračila blaga.

7.2. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži prodajalcu na obrazcu, ki ga najdete tukaj ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

7.3. Vrnitev plačila. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

7.4. Zadržanje vračila. Pri prodajnih pogodbah lahko prodajalec  zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če prodajalec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

7.5. Vračilo že prejetega blaga. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec  pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), razen če prodajalec  ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

7.6. Odgovornost potrošnika. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

7.7. Naslov vrnitve blaga in dokumenti. Potrošnik mora v vseh primerih, ko vrača izdelek iz katerega koli razloga, poleg izdelka, ki ga vrača, prodajalcu vrniti tudi vso pripadajočo opremo in dokumentacijo, nobenega znamenja, katere namen je pokazati, da izdelek ni uporabljen ali poškodovan pa se ne sme odstraniti ali poškodovati. Kupec mora vrniti izdelke na naslednji naslov: Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana.

8. Sodelovanje v Nespresso klubu

8.1. Ko opravite pri Nespressu svoj prvi nakup, postanete član(ica) Nespresso kluba. Prejeli boste člansko številko.

8.2. Vaša članska številka v Nespresso klubu bo navedena na prvem računu, ki ga prejmete. Da bi za vas lahko opravljali storitve na najboljši možni način vas prosimo, da shranite to številko za vsa svoja prihodnja naročila.

8.3. Prednosti članstva v našem klubu so možnost sodelovanja pri različnih akcijah, ki jih organiziramo za naše člane, tekmovanja, kvizi, informacije o novih izdelkih,obveščanje o posebnih ponudbah, občasne posebne storitve itd.

8.4. Vaše članstvo v Nespresso klubu ni obvezno, zato nas lahko kadarkoli obvestite, da ne želite biti član(ica) kluba. Članstva ni moč prenesti na tretjo osebo.

8.5. Ker želimo biti našim članom kluba Nespresso zares v veliko pomoč in jim nuditi kar se le največ da vas prosimo, da nam vsakič, ko spremenite domači naslov ali naslov elektornske pošte, takšne spremembe nemudoma sporočite.

9. Odgovornost

9.1. Glede Izdelkov in Storitev je odgovornost Nespressa omejena le tako, kot je izrecno navedeno v teh Pogojih prodaje. Vse druge odgovornosti so izključene v meri, v kateri je to dovoljeno z zakonom.

9.2. Nespresso nima kakršne koli druge odgovornosti (pogodbene, nepogodbene ali druge) glede kakršne koli neposredne, posebne, posledične ali posredne škode, vključno z izgubo prihodkov, ki lahko izvira iz prodaje, opisane v tem besedilu.

10. Varovanje Osebnih podatkov

Nespresso ne razkriva katerega koli vašega osebnega podatka in strogo spoštuje zakone o varstvu osebnih podatkov. Politika našega podjetja o varstvu osebnih podatkov je objavljena na naši spletni strani www.Nespresso.si.

11. Merodajno pravo

Za te pogoje se uporabljajo veljavni predpisi republike Slovenije. Sodišča v Sloveniji imajo izključno pristojnost za reševanje kakršnih koli sporov, ki lahko nastanejo med vami in Nespressom.

12. Postopek pritožbe

Pritožbe glede delovanja spletne prodajalne ter glede pogodbenih in zakonskih obveznosti Nespressa oziroma spletne prodajalne, se vlagajo po elektronski pošti, na naslov nespressoclub@sf1coffee.com.

Postopek obravnave pritožbe  je sledeči: (opisati postopek pritožbe, v kolikor posebnega postopka pritožbe ni, je potrebno izpustiti celotno 12. točko)

13. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba SF1 COFFEE d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Kupec lahko v skladu z določbami ZIsRPS v primeru spora sproži postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) poteka s pomočjo izvajalca IRPS. Potrošniki lahko na seznamu Evropske komisije preverijo, kateri izvajalci so na voljo v posameznih državah

Spore v zvezi s spletnimi nakupi lahko potrošniki in ponudniki rešujejo prek spleta, in sicer s pomočjo evropske platforme za reševanje potrošniških sporov.

Komentiraj

Trenutno nema komentara

Podobni članki

27.
Nov.
2020.
Pravna osnova
26.
May.
2020.
Pravna osnova
15.
Nov.
2018.
Pravna osnova
string(0) ""
string(0) ""