TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ
TOP 5 NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENIH VPRAŠANJ

Naše kave so ekskluzivno na voljo za naročanje preko Nespresso kluba na naslednji način:

  • Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna telefonska številka) ali +386 1 828 27 62.
  • Preko spletne strani: www.nespresso.si
  • V Nespresso Butiku.

Obiščite stran za registracijo, da bi ustvarili prvo online naročilo, in obiščite stran z lokacijami trgovin, da bi se seznanili z naslovom butika v Sloveniji.

V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 080 16 70  ali +386 1 828 27 62.

Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One.

Če naprava potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:

- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.

- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.

Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.

Set za odstranjevanje vodnega kamna lahko naročite na naši brezplačni telefonski številki 080 16 70  ali preko naročila na spletni strani (v kategoriji Dodatna oprema – Vzdrževanje) ter v Nespresso butikih.

En komplet vsebuje dva odmerka sredstva za odstranjevanje vodnega kamna in navodila.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Možni načini plačila so:

  • Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
  • Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila. 

in:

  • Plačilo po predračunu: za pravne osebe

 

Informacije o izdelkih
Informacije o izdelkih

Uporabljene kapsule lahko dostavite v enega od naših butikov na naslednjih naslovih:

Nespresso Boutique CITYPARK, Šmartinska cesta 152g - Ljubljana

Nespresso Boutique ALEJA, Rakuševa ulica 1 - Ljubljana

Več o našem programu trajnostnega razvoja si lahko preberete na povezavi: https://www.nespresso.si/si/commitment-campaign

Naše kapsule so hermetično zaprte za optimalno zaščito arome kave. Na vsakem pakiranju sta navedena dva datuma: datum proizvodnje in datum poteka roka. Zagotavljamo svežino do 12 mesecev od datuma proizvodnje.

Količina kofeina v kapsuli je odvisna od vrste zelene kave, ki se uporablja v recepturi. Robusta povprečno vsebuje 2.4 %, Arabica pa približno 1.3 % kofeina. Kapsule brez kofeina vsebujejo manj kot 0.1 % kofeina. Klasične Nespresso kapsule vsebujejo približno 5 g mlete kave, Lungo kapsule pa vsebujejo približno 6 g mlete kave.

Primer: čista Arabica v klasični Nespresso kapsuli (5 g) vsebuje 5 g x 1.3 % = 0.065 g = 65 miligramov (mg) kofeina.

Spodaj so navedeni primeri ali povprečna vsebnost kofeina po vrstah priprave kave (vrednosti so zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Skodelica filter kave: 75 mg
  • Skodelica instant kave: 100 mg
  • Skodelica čaja: 50 mg
  • Standardna cola pijača: do 40 mg
  • Standardna energijska pijača: 80 mg
  • Črna čokolada: do 50 mg
  • Mlečna čokolada: 25 mg.

Naše kave so različne vrste Arabica in Robusta.

Stebla arabike so nežne in zahtevne rastline, katere nasadi se nahajajo na pobočjih gora, kjer je najboljše mesto za njihov vzgoj, predvsem v Srednji in Južni Ameriki, ter v Vzhodni Afriki. Nežnost njihove arome se povečuje z nadmorsko višino, na katerih rastejo.

Robusta je bolj odporna na razmere tropskega podnebja in raste na območjih, ki niso primerna za arabico, v nižinah, kjer je vroče in vlažno, predvsem v zahodni Afriki in jugovzhodni Aziji.

Kave Nespresso prihajajo s 3 celin, iz 15 držav In to:

Mehika, Kolumbija, Nikaragva, Brazilija, Gvatemala, Peru, Etiopija, Uganda, Kongo, Kenija, Zimbabve, Indija, Indonezija, Kitajska, Papua Nova Gvineja.

Več o poreklu naših kav si lahko preberete na naslednji povezavi - https://www.nespresso.si/si/coffee-origins

 

Online podpora
Online podpora

Če želite spremeniti geslo, morate storiti naslednje:

  1. Kliknite "Prijava" na domači strani v zgornjem desnem kotu zaslona in nato kliknite "Ste pozabili geslo?".
  2. Vnesite e-poštni naslov, ki ga običajno uporabljate pri ustvarjanju naročila.
  3. Na e-poštni naslov, ki ste ga pustili, boste prejeli sporočilo s povezavo, na katero morate klikniti, nato pa vam bo poslano novo geslo.

Naše kave so v pakiranjih, ki vsebujejo 10 kapsul. Zaradi pakiranja morajo vsa naročila kave preko spleta ali preko Nespresso kluba vsebovati najmanj 50 kapsul. Lahko mešate različne kapsule po želji, pri tem pa njihovo skupno število mora biti 50 ali več (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kliknite na "Registrirajte se" v zgornjem desnem kotu naše spletne strani in vpišite svoje osebne podatke.

Ali ste že član?

V primeru, da je odgovor da, enostavno vpišite svojo člansko številko in poštno številko v zadnjih dveh poljih in kliknite na "Nadaljujte".

V primeru, da je odgovor ne, si enostavno izberite "Ne, še vedno nimam članske številke v Nespresso klubu" in kliknite na "Nadaljujte"

Vpišite naslove za dobavo in račun, na katerega si želite naročiti in se odločite, ali želite, da Vas obveščamo o naših novih izdelkih in ponudbah. Kliknite na "Nadaljujte".

Registrirajte svojo napravo tako, da boste izbrali model, ki ga imate, in vpisali serijsko številko, datum in kraj nakupa. Kliknite na "Preskoči registracijo moje naprave" na drugi kartici v primeru, da boste to drugič storili.

Za spremembo Vašega naslova elektronske pošte storite naslednje:

  1. Vpišite svoje podatke za prijavo (naslov elektronske pošte in geslo) v "Prijavi se v svoj račun" na začetni strani v zgornjem desnem kotu zaslona.
  2. Kliknite na "Osebni podatki" zatem pa na "Spremenite naslov elektronske pošte".

Možni načini  plačila so:

  • Plačilo ob prevzemu: za telefonsko ali spletno naročilo.
  • Plačilne kartice (Visa, Mastercard, Maestro): za spletna naročila.

in:

  • Plačilo po predračunu: za pravne osebe

Če ugotovite, da v vašem naročilu nekaj manjka, je poškodovano ali nepravilno, nas čimprej kontaktirajte na telefonsko številko: 080 16 70 (brezplačna linija) ali izpolnite kontaktni obrazec. POVEZAVA

Zavezani smo k temu, da Vam vsakič zagotovimo popolno izkušnjo in z veseljem naredimo potrebne prilagoditve.

Registracija aparata Nespresso prinaša naslednje prednosti:

Če se račun izgubi in se aparat pokvari in je potreben servis, lahko naši strokovnjaki za kavo pogledajo v evidenco in ugotovijo, kdaj je bil aparat kupljen in ali je še v garanciji.

Prav tako lahko v primeru morebitne težave v seriji naprav obvestimo lastnike registriranih naprav in jih zamenjamo s pravilnimi.

Naše izdelke lahko naročite preko Nespresso kluba na naslednji način:

Po telefonu: 080 16 70 (brezplačna linija)

Preko spletne strani: www.nespresso.si

Dostavimo neposredno na vaš naslov v 1-2 delovnih dneh.

Na naši spletni strani www.nespresso.si se lahko prijavite na Nespresso novice in po elektronski pošti prejemate novice o novih izdelkih, storitvah, ekskluzivnih ponudbah in podobnih informacijah.

Ker je vsak Vaš nakup zabeležen v našem sistemu in se mu sledi, bomo za vas pripravili tudi prilagojene promocije!

Ko je nalog oddan ne moramo jamčiti sprememb ali preklica naročila. Naši distribucijski centri pakete odpošljejo kakor hitro je mogoče, da se zagotovi Vaša dostava v dveh delovnih dneh, kot Vam garatiramo.
Prosimo, kontaktirajte nas takoj, ko lahko na brezplačno telefonsko številko 080 16 70, da v primeru kakršne koli spremembe Vašega naročila.

Pomoč v zvezi z napravo
Pomoč v zvezi z napravo

Najprej notri namestite metlica in napolnite s svežo vodo do prve oznake za maksimalno tekočino. Za tem nastavite na topli način delovanja. Po tem očistite z mehko vlažno krpo, da bi odstranili vse sledi mleka in preprečili, da se le-to prismodi.

V primeru, da potrebujete pomoč z vašo napravo, nas lahko kontaktirate brezplačno telefonsko številko 080 16 70  ali +386 1 828 27 62.

Naša podpora strankam je na voljo vsak delavnik od 9. do 17. ure. Nudimo odpravljanje težav za aparate Nespresso: Atelier, Essenza Mini, Inissia, Pixi, CitiZ, CitiZ&Milk in Lattissima One.

Če naprava potrebuje popravilo, lahko za vas naredimo naslednje:

- Nudimo nadomestni aparat za čas, ko je vaš aparat na popravilu.

- Popravimo vaš aparat in preverimo vse ostale dele aparata.

Ta storitev je med dveletnim garancijskim obdobjem brezplačna. Če je garancijski rok potekel, vas bodo naši strokovnjaki za kavo vljudno obvestili o ceniku te storitve.

Rezervne dele lahko najdete v naših butikih na naslednjih naslovih:

Nespresso Boutique CITYPARK, Šmartinska cesta 152g - Ljubljana

Nespresso Boutique ALEJA, Rakuševa ulica 1 - Ljubljana

Ali preverite razpoložljivost v naših pooblaščenih servisih preko naše uporabniške službe: 080 16 70 (brezplačna linija)

Po določenem času se v Vaši napravi nabere vodni kamen. To je normalna naravna reakcija, ki je odvisna od trdote vode in pogostosti uporabe aparata. Vodni kamen lahko zamaši cevi vodnega kroga v napravi ali poškoduje druge dele. Med drugim bo to negativno vplivalo na temperaturo kave, čas segrevanja vaše naprave in perforacijo kapsul. V bistvu bo to vplivalo na kakovost kave.

Poleg tega podaljša življenjsko dobo Vaše naprave.

Uporabite Nespresso komplet za odstranjevanje vodnega kamna vsake 3-4 mesece. To zagotavlja optimalno delovanje aparata in vsakič popolno skodelico kave.

Razstavite sistem Rapid Cappuccino. Vse ostanke mleka previdno sperite z vročo vodo (40°C).

Vse komponente namočite v vroči vodi (40 °C) skupaj z blagim detergentom za vsaj 30 minut in

temeljito sperite z vročo vodo.

Notranjost rezervoarja za mleko očistite z blagim detergentom in sperite z vročo vodo.

Ne uporabljajte abrazivnih materialov, ki bi lahko poškodovali površino opreme.

Vse dele osušite s čisto brisačo, krpo ali papirnato brisačo in ponovno sestavite.

Set za odstranjevanje vodnega kamna lahko naročite na naši brezplačni telefonski številki 080 16 70  ali preko naročila na spletni strani (v kategoriji Dodatna oprema – Vzdrževanje) ter v Nespresso butikih.

En komplet vsebuje dva odmerka sredstva za odstranjevanje vodnega kamna in navodila.